Ta część jest bardzo podobny do scenariusza filmowego. Postępów w każdej scenie swoją historię, a ty szczegółowo wszystkie niezbędne informacje. Oto przykład:
Scena 1:
Lokalizacja: Ciemna katedra z witrażami. NPC klęczy przed trumny z kamienia w centrum sali głównej
Muzyka: muzyka w tle o gry organowej wprowadza na scenę, ale ustępuje
Postacie: Główny graczem, NPC o imieniu Thomas, siedem były stworzeniami
Cel gracza: Odkryj lokalizację podziemnej kryjówki
Działanie: Gracz musi zainicjować dyskusję z Thomasem, przy pierwszym kontakcie aktywujemy wyciąć scenę (1) gdzie Thomas morf do zostały istota i wezwań jego were-sługi. Główny bohater musi walczyć z were-sługusy ponownie zainicjować dyskusję z Thomasem.
Schemat blokowy: Brak decyzje podjęte w tym momencie: Jeśli walka zostanie zakończona Thomas odkrywa wejście do podziemnego legowiska i odtwarzacz zaliczek do tego poziomu. Jeśli gracz zostanie pokonany w walce powrócić do sceny śmierci cięcia (11) i przesunąć, aby spróbować ponownie ekran.
Uwagi: Odtwarzacz jest zablokowana w katedrze i nie ma wyjścia. Jedynym realnym sposobem na to, aby zainicjować kontakt z Thomasem. Losowe były stworzenia może być aktywowany, jeśli graczem bada katedrę przed rozmową z NPC.
scena End
Pisząc scenariusz gier wideo trzeba pamiętać, że główni odbiorcy nie jest gracz gra, ale deweloper gry, a co deweloper musi to kompletny obraz tego, co gra chodzi . Oznacza to, że nie tylko pisanie historię, ale tworzysz świat wraz z tonem, dźwięków, znaków, historia, fabuły i wątków. Aby skutecznie komunikować to deweloper trzeba wykorzystać cały zestaw narzędzi twórczych i to, gdzie skrypty gier wideo odbiegają od normalnych skryptów i otworzyć całą sferę możliwości twórczych.
Will Kalif jest autorem dwóch własny opublikowane epickich powieści fantasy.Możesz pobrać darmowe próbki swoich prac na jego osobistej stronie internetowej: Storm The Castle.com - Kreatywność i Medieval Fantasy z krawędzią
Albo można znaleźć na jego stronie poświęconej Amatorzy gier wideo Projektowanie pod adresem: The Video Game Designer Amateur Zasobu
Artykuł dzięki: