Po # 146; re pierwszy wychodząc jednak pierwsza opcja pozwoli Ci zaoszczędzić dużo bóle głowy.
Tak więc, na pierwszej grze można # 146; re będą chcieli dość prosty pomysł. Don # 146; t zrozumcie mnie źle, Crazy-go-orzechy pomysły gry są fantastyczne, i nie powinno być ich więcej tam, ale # 146; re nie będzie w stanie stworzyć prawdziwy symulator świata z pięćdziesięciu miliardów wirtualnych ludzie na interakcję w czasie rzeczywistym ze swoimi działania mające wpływ motyl na przyszłość wirtualnego wszechświata, gdy # 146; s tylko twoja pierwsza gra. Naprawdę. Wiele osób próbuje go; nikt o tym nie wiem udało. Naśladownictwo jest najlepszy sposób na rozpoczęcie. Proste gry, takie jak # 145; Space Invaders # 146 ;, # 145; # 146 ;, Tetris # 145; Pacman # 146; lub nawet # 145; Pong # 146; są idealnym miejscem, aby rozpocząć. Wszystkie są w większości proste do stworzenia, ale mają pewne nieodłączne wyzwania. # 145; Pacman # 146; na przykład, wymaga znalezienia ścieżki dla duchów. I zaleca, aby rozpocząć jeszcze prostsze niż za pierwszym podejściem. # 145; Space Invaders # 146; jest ładny punkt wskoczyć Można zrobić prosty, kompletną grę bez większego wysiłku i # 146; s. prawie nieskończenie rozszerzalny.
Jeśli # 146; re zatrzymany na pomysł, wybrać gatunek, które lubisz. Kochasz gier przygodowych takich jak # 145; Monkey Island # 146 ;, # 145; Grim Fandango # 146 ;, # 145; Space Quest # 146 ;, nr 145, nr 146; król s Quest # 146; itp.? Zaprojektowanie jednego z nich. Czy cię do gier walki, takich jak # 145; Street Fighter # 146 ;, # 145; # 146 ;, Tekken # 145; Soul Calibur # 146 ;, # 145; Mortal Kombat # 146; i tak dalej? Wymyślić pomysł na to. Lubisz FPS, takie jak # 145; # 146 ;, Quake # 145; Half Life # 146; lub # 145; # 146 ;? Doom I don # 146; t polecam go jako pierwszego projektu, ale zawsze można dać mu szansę.
Artykuł dzięki: