Final Fantasy XIV wydania gry - przewodnik
The Final Fantasy 14 wstrząsnął światem hardcorowych gier wideo i opuściły zapalonych graczy, a zwłaszcza miłośników grania roli lub RPG, jak to jest powszechnie znane, jak w żargonie gier, zahipnotyzowany. Został wydany w dniu 30 września i jego wspaniałą grafiką, bezwzględne i porywająca fabuła i wszystkie zadbali, że ta gra stanie się jedną z najbardziej znanych i udanych RPG odtwarzane na Nintendo Entertainment System i będzie również zrobić wiele w popularyzacji gatunek gry.
Osoba gotowi do gry musi mieć różne rodzaje umiejętności broni. Gra pochodzi z wieloma wyzwaniami i jest pierwszym trudne do naśladowania. Dlatego dobrym przewodnikiem gier jest wymagana dla lepszej wydajności i szybszą grę.
Każdy z różnych rodzajów umiejętności broni, które gracz może stosowanych podczas gry ma inną rangę. Gracze muszą mieć świadomość tych umiejętności broni, aby ustawić wysoki wynik. Przechodzi z którymi gracz może działać za pośrednictwem swoich wrogów i zadając poważne uszkodzenie tarczy, jak i wrogów, którzy przychodzą między graczami i docelowej są nazywane szpikulec i rożnem II. Moc ataku może być zwiększona w zależności od wielkości wrogów i jest doskonałej korzystne graczy. Gracze mogą obniżyć szybkość przepływu docelowego osłabiając wroga za pomocą umiejętności o nazwie trammel. Można również bałagan wrogów różne taktyki walki z wykorzystaniem umiejętności nazwie Moonrise które zasadniczo zapobiega wzrostowi celów TP zadając poważne straty wśród tnąc do nich.
Przeszywający wroga, co powoduje bardzo poważne szkody nie tylko do naszego wroga, ale także do różnych innych wrogów pomiędzy nimi są nazywane Doomspike i Doomspike II. Jeśli chcesz trafić przeciwnika w bardzo niskiej temperaturze, powodując bardzo tępy uraz i ogłuszając cel, tworząc stożek w przedniej części odtwarzacza, można po prostu użyć umiejętności znany jako LegSweep . Ale jedna wada jest to, że nie można użyć tej umiejętności na wroga, który pływa. Korzystając z umiejętności zwany towarzysz broni, można trafić w cel od efektu zwanego enfeebling a zatem może również generować więcej punktów TP dla siebie i dla gromadzenia morale dla lepszej gry. Umiejętność przebić wroga z doskonały czas i precyzja tworzenia środki do udanego ataku jest Zwód. Ale można go używać tylko wtedy, gdy jeden ze swoich ataków albo brakowało uderzenia wroga lub drugi po prostu uniknął go.
Aby zmniejszyć prędkość poruszania cel w danym regionie, powodując poważne skutki paraliżu, używać ciężkich Trammel. Aby utworzyć przekierowanie na wroga i chronić graczy po prostu absorbujących bliskie ataki zasięgu, należy użyć umiejętności przekierowania natomiast dla przeszywający cel, a także skręcanie go i usunięcie wszystkich punktów docelowych TP, należy Twisting Vice.
Artykuł dzięki: