Teraz, że masz pomysł dopracować, to # 146; s czas, aby dowiedzieć się, jak będzie to wszystko się razem. Jeśli # 146; ve dostał się do tej kwestii i martwisz się, że # 146; re będzie musiał spędzić rok nauki skomplikowanych języków programowania, aby wdrożyć swój pomysł, nie bój się! Inni już zrobione twarde jardów dla Ciebie. Istnieje wiele RAD (Rapid Application Development) Narzędzia dostępne do tworzenia gier, z których wiele są dostępne za darmo w Internecie. Niektóre z nich nadal wymaga, aby dowiedzieć się # 145; skryptowy język # 146; (Uproszczony język programowania wykonane dla konkretnego zadania), ale ogólnie to ISN # 146; t zbyt skomplikowane lub zaangażowany. I # 146; ve sporządził krótką listę niektórych z nich znalazłem na końcu artykułu. Wolne te są wymienione na początku, organizowany przez gatunku gier.
Cóż, to powinno wystarczyć, aby zacząć grę w tworzeniu gry. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania po # 146; ve dostał tak daleko, że trzeba, aby zakończyć grę. Wiele osób rozpoczyna projekt, a następnie stracić zainteresowanie i to zawiedzie, albo ruszać na jeden nowy projekt po drugim bez wykończenia czegokolwiek. Start małe, zbudować pracy (jeśli jest proste), że gra jest, przede wszystkim, kompletny. Gdy dojdziesz do tego etapu będzie zawsze masz ogromną ilość rzeczy, które chcesz zmienić, naprawić itp ale # 146; ll uzyskać wspaniałe uczucie ze świadomości, że jest w drodze, wykończone.
Od tego momentu można rozpocząć fazę Tweaking. Zagraj w grę kilka razy i prosić innych, by zrobić to samo. Należy wziąć pod uwagę to, co nieprawdaż # 146; t zabawy lub mogłyby być lepsze i zmienić ten stan rzeczy tutaj. Na tym etapie, to jest ważniejsze niż kiedykolwiek, aby zachować kopie zapasowe poprzednich wersjach tak, że jeśli zmiana nie robi # 146; t pracować można wrócić i spróbować czegoś innego bez utraty swojej pracy.
Artykuł dzięki: