Jawność i wydawnictwa Dzisiaj - walka między Old School kontra Nowej Szkoły
Te złote dni wydawniczych zniknęły!
W złotych czasach autor by zabezpieczyć kontrakt książki za pośrednictwem agenta, publikuje książkę, pójść na wycieczkę eskortowany przez publicysta mediów lub eskorty - a jeśli zdobył rozgłos na tyle, że stają się "najlepiej sprzedającym się" autora.
Albo przynajmniej, sprzedaż książek autora obejmowałby wycieczkę, spłacić przyśpieszając uczynić wydawcy pieniądze. Zysk była nazwa gry - a system działa - aż do około 2005 roku.
Nagle księgarnie, własności mediów i wydawnictw zaczęło się rozpadać. Internet był "zmieniarka gra" i tradycyjny proces publikowanie i promocja książki stały się nieskuteczne.
Do tego momentu, World Wide Web był dla tych ludzi techniczny, naukowy i nie miał rzeczywistego wpływu na sprzedaży książek. Ale teraz Amazon.com, print-on-demand, wirusowe komunikaty marketingowe, social media i potężne społeczności internetowych mają wyrównane szanse.
Księgarnie, agentów , słonina clunky zestawy prasowe i publicyści punktacji tradycyjne media nie są kluczem do sukcesu autora już.
Istnieje mnóstwo książek na własny opublikowane lub niezależnych, które tworzył historię - i zaskoczył świat wydawnictwa. Like The Shack, powieść Christian przez William P. Young był pierwotnie własny opublikowane w 2005 roku, a od lutego 2010 roku ponad siedem milionów egzemplarzy w druku na świecie, spędził siedemdziesiąt tygodni trzyma pierwsze miejsce na liście bestsellerów New York Times, i nadal pozostać w dziesiątce aktualne.
Sukces Shack pokazuje, co word-of-mouth i sieci społecznej może zrobić dla siebie opublikowane książki, ale co ciekawsze, siła rynkowa książek religijnych w Stanach Zjednoczonych, wewnątrz i na zewnątrz branży wydawniczej.
Warto więc porównać starą szkołę i nowa szkoła sposób robienia rzeczy:
Artykuł dzięki: