Gry wideo są kompletne światy i projektanci gry muszą wiedzieć, jaki jest świat, jak i jakie to ma historii. Pomoże to projektantom wyobrazić, co świat będzie wyglądać.
Tworzyć sieć działań dla całej gry
Gra będzie bardzo skomplikowany i nie będzie wiele decyzji, że gracz będzie miał do wykonania i każda decyzja otwiera zupełnie nową ścieżkę dla gracza do producent oświetlenia podjęcia. Tworzenie schematu blokowego jest najlepszy sposób, aby śledzić wszystkie możliwe ścieżki w grze.
Tworzenie sub-questów i napisać przegląd prozą każdy quest
Sub questy mogą być proste lub złożone, ale każdy z nich jest historia sama w sobie i trzeba powiedzieć te historie.
Tworzenie opisów postaci i bios dla wszystkich głównych postaci w grze.
Projektanci gry potrzebny jest pełny obraz postaci w grze. Wiele postaci non-player tworzonych pojawi się raz po raz. Ich historia jest tkana głęboko w tkankę swojego świata. Musisz opisać tę zależność w szczegółach projektantów gier.
Napisz interakcje z postaciami non-player
Gra prawdopodobnie będzie obejmować interakcję z postaciami non-Player (NPC). Powinieneś napisać dialog i wykres wyborów gracz gra może zrobić. Oddziaływania te są często decydujące znaczenie dla historii i mogą wziąć odtwarzacz na bardzo różnych ścieżek w kierunku zakończenia gry.
Napisz przerywników
Cut Sceny są krótkie animacje lub filmy, które przychodzą przed lub po głównych punktów działka w swojej historii. Cięcia sceny powinny być zawsze pisane w celu zwiększenia lub opisują historię. Cięcia scena jest również nagroda podana do odtwarzacza do osiągnięcia kamień milowy w gry.
Pisanie rzeczywisty scenariusz storyboard
Jest to ostatni etap w całym procesie pisania gier wideo skrypt i to jest najbardziej szczegółowe. Robisz to ostatni etap, ponieważ trzeba wszystkie materiały pomocnicze do zrozumienia i opisania tego poprawnie.
Artykuł dzięki: