Zapraszam do być rodzajową, jak chcesz, to jest to doświadczenie uczenia się mimo wszystko.
Teraz, że masz pomysł, że # 146; s razem z miąższem go. Don # 146; t martwić o technologii lub fakt, że może nie wiedzieć, jak właściwie wdrożyć gra jeszcze, po prostu weź sobie trochę papieru i ołówek i szaleją z pomysłami. Opisać główne postacie, Gra, cele, interakcje, historię i odwzorowań przycisków, wszystko można myśleć. Upewnij się, że masz wystarczająco szczegółowo tak, że ktoś może przeczytać notatki i grać w grze w głowie ze względną dokładnością. Zmiana projektowania gier w procesie kodowania jest prawie zawsze zły pomysł. Po nim # 146; s zestawu, powinien on pozostać ustawiony do fazy szczypanie (I # 146; ll przejść do tego później) albo # 146; re mogą wejść # 145; rozwoju cholery # 146 ;, gdzie projekt i idzie dalej; coraz więcej pracy odbywa się coraz mniej wyników.
Pod koniec tego okresu swojego stworzenia gry, powinny być spełnione następujące wymagania:
-Znaki S i ewentualnie szkic lub dwa (czy są to statki kosmiczne, żółte koła, samochody i książę ciemności królestwa Falgour, trzeba wiedzieć, kto lub co gracz będzie, a kto; pisemnego Zarys gra # 146 będą rywalizować)
-Pisemna Zarys historii (jeśli jest tylko jedna, ta ISN # 146; t zbyt istotne dla # 145; Space Invaders # 146; lub # 145; # 146 ;, Tetris, ale dla # 145; Uber Quest: przygoda AWESOMENESS # 146; it # 146; s naprawdę dobry pomysł)
-Opis gry, w formie pisemnej lub storyboarded. Storyboardy są wizualne reprezentacje idei. Narysuj swoje postacie w działaniach, ze strzałkami wskazującymi przepływ akcji i krótkich pisemnych opisów wyszczególnieniem zdarzeń występujących w obrazie (bo niektórzy z nas aren # 146; t fantastycznych artystów i nasze obrazy mogą być trochę # 133; pole do interpretacji # 133;)
Artykuł dzięki: